De medewerkers

Bij Woon in Balans wordt erop toegezien dat de begeleiders en begeleidingsmedewerkers goed zijn opgeleid en dat ze minimaal beschikken over een mbo3-diploma gerelateerd aan de zorgsector. De assistent begeleidingsmedewerkers en gastvrouwen hebben minimaal een mbo3 werk- en denkniveau. Bovendien vinden we bij Woon in Balans dat het van essentieel belang is dat onze medewerkers zich sterk verbonden voelen met de doelgroep en bereid zijn om de missie en visie van Woon in Balans op een positieve wijze uit te dragen.

Alle hieronder genoemde medewerkers zijn in loondienst bij Woon in Balans. Slechts in uitzonderlijke situaties maakt Woon in Balans gebruik van flexibele externe begeleiders of begeleidingsmedewerkers, waarbij tevens opmerkt mag worden dat deze externe krachten dezelfde betrokkenheid en inzet delen voor de kernwaarden van Woon in Balans.

Ook toekomstige medewerkers worden zorgvuldig geselecteerd op basis van deze criteria. Het is voor ons van groot belang dat eventuele nieuwe medewerkers zich verbonden voelen met de visie, missie en doelstellingen van Woon in Balans en een sterke affiniteit hebben met de doelgroep die wij bedienen. 

Oprichters en bestuurders:
Gwendolyn
Martijn

Begeleiders en 
begeleidingsmedewerkers:
Anouk
Sharona
Mascha
Maud
Robin
Denise
Kim
Ghazel
Denise
Jenny
Khalika
Silvia
 
Begeleidingsmedewerker i.o.
Timothy
Begeleidingsmedewerkers dagbesteding:
Eugenie
Veronique
Yvet
 

Assistent begeleidings-
medewerkers en gastvrouwen:
Grace

Stagiaire(s) BOL:

Administratief medewerker:
Tamara

Facilitair medewerker:
Ronny

Huishoudelijk medewerkers:
Sareth
Saroeun